تماس با ما

فید خبر خوان

نقشه سایت


چگونه هر شخصی را عاشق خود کنیم ارزان


چگونه هر شخصی را عاشق خود کنیم ارزان

 

 

کتاب چگونه هر شخصی را عاشق خود کنیم ارزان


کتاب چگونه هر شخصی را عاشق خود کنیم ارزان
 

خیلی از وقت ها دوست داشته اید شخص و یا همسر خود را عشق خود نمایید. عاشق شدن به تمام معنا، طوری که هیچ کسی را به اندازه شما دوست نداشته باشد شما را کامل قبول داشته باشد و یا می خواهید دل کسی را بدست بیاورید و در این راه همیشه با شکست مواجه شده اید.

دوستان و یا اطرافیان شما به راحتی دل دیگران را بدست می آورند راحت همه عاشقشان می شوند ولی شما با وجود موقعیت بهتری که دارید موفق نمی شود! چرا ؟

آرزوی داشته اید که شماهم شخص مورد علاقه خود را مثل دیگران در کمترین زمان شیفته و عاشق خود نمایید اما ... چرا ؟

عاشق کردن دیگران

هر فردی در طول زندگی نیاز دارد افراد زیادی را عاشق خود نماید از دوستان و همسر آینده گرفته تا همکاران و رئس شرکت و ...

آیا واقعا عاشق کردن دیگران فرمول خاصی دارد ؟

فرمول عش

کتاب چگونه هر شخصی را عاشق خود کنیم به شما کمک می کند ذهن دیگران را شست و شو دهید و میلی شدیدی نسبت به خود ایجاد کنید. با مطالعه ی این کتاب می توانید حتی اگر شخصی از شما خوشش نمی آید وی را عاشق خود کنید

نسخه ی فارسی

نسخه ی فارسی این کتاب برای اولین بار به صورت الکترونیکی منتشر شده است و فعلا هیچ نسخه ی چاپی از این کتاب وجود ندارد.

متاسفانه بعضی افراد سودجو با سوء استفاده از نام فاروق رضوان اقدام به انتشار نسخه ی جعلی و بی کیفیت کتاب چگونه هر شخصی را عاشق خود کنیم کرده اند. بر خلاف ادعای این افراد هیچگونه توضیح اضافه ای به نسخه ی انگلیسی این کتاب فعلا افزوده نشده است. شاهین زند - نویسنده، پژوهشگر و روانشناس سایت نوین اطلس اقدام به ترجمه ی این کتاب کرده و مطالبی مرتبط با این کتاب را نیز در سایت نوین اطلس درج کرده است. برای اطمینان بیشتر از کیفیت و تاثیر مطالب این کتاب می توانید به بخش روانشناسی عشق در سایت نوین اطلس مراجعه کنید. پس هنگام خرید کتاب های فاروق رضوان حتما دقت کنید نام شاهین زند به عنوان مترجم قید شده باشد در غیر اینصورت آن کتاب نسخه ی جعلی بوده و ضمانت کیفیت و بازگشت وجه ندارد.

تفاوت این کتاب با دیگر کتاب ها

کتاب چگونه هر شخصی را عاشق خود کنیم یک کتاب ساده و معمولی نیست که توصیه های واضع و آشکار به شما بکند توصیه هایی که همه ی ما با آن آشنا هستیم. مثل مهربان بودن، هدیه خریدن و نزدیک وی قرار گرفتن.

اطلاعات موجود در این کتاب برگرفته از علوم روانشناختی است که با وجود تخصصی بودن به زبانی بسیار ساده بیان شده است تا هر شخصی بتواند به سادگی متوجه ی آن شود. علومی که در این کتاب بررسی می شود شامل روانشناسی رفتار، برنامه ریزی ذهن نیمه خودآگاه، روانشناسی عشق، روانشناسی ارتباط، برنامه ریزی عصبی کلامی، آناتومی بدن، بازاریابی و تحقیقات علمی می باشد

 

به درستی استفاده کنید

هدف اصلی نوشتن کتاب چگونه هر شخصی را عاشق خود کنیم این است که به اشخاصی که می خواهند از تنهایی در بیایند و یک رابطه ی با هدف ازدواج داشته باشند کمک شود. این کتاب همچنین در جهت بهبود ازدواج زوج ها و بازگرداندن عشق های از دست رفته ی آنان می باشد.

کتاب چگونه هر شخصی را عاشق خود کنیم برای افرادی که با هدف پیدا کردن دوست دختر یا پسر و بازی با احساسات دیگران می خواهند رابطه ی خود را ایجاد کنند نوشته نشده است. در صورتی که با چنین اهدافی این کتاب خریداری شود مسئولیت مشکلاتی که ممکن است در آینده پیدا کنید با من نخواهد بود.

درست است که قصد من فروش این کتاب است اما هرگز نخواسته ام باعث شکستن دل شخصی شوم. پس اگر صد در صد از کاری که می خواهید بکنید مطمئن نیستید لطفا این کتاب را نخرید.

بدون شک قصد شما یک عشق واقعی و یک احساس پاک است و نه تفریح و خوش گذرانی و فریب دیگران. دلیل اینکه با چنین لحن تندی رفع مسئولیت می کنم این است که این کتاب مثل کتاب های دیگر نمی باشد در واقع این کتاب مثل یک سلاح است که می تواند با مقاصد خوب و بد به کار گرفته شود.

خداوند شاهد هدف من از نوشتن این کتاب است و می داند هیچگاه نمی خواهم به هیچ انسانی با نوشتن این کتاب صدمه بزنم

قبل از خرید از شما می خواهم از این کتاب به درستی استفاده نمایید و فقط در راستای اهداف انسان دوستانه استفاده نمایید و هدف همه ما داشتن یک جامعه سالم باشد.

اگر هدف شما برگرداندن عشق از دست رفته یا بهبود رابطه است این محصول مورد نیاز شما خواهد بود

 
 


مبلغ واقعی 78,936 تومان    53% تخفیف    مبلغ قابل پرداخت 37,100 تومان

توجه: پس از خرید فایل، لینک دانلود بصورت خودکار در اختیار شما قرار می گیرد و همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال می شود. درصورت وجود مشکل می توانید از بخش تماس با ما ی همین فروشگاه اطلاع رسانی نمایید.

Captcha
پشتیبانی خرید

برای مشاهده ضمانت خرید روی آن کلیک نمایید

  انتشار : ۲۰ اردیبهشت ۱۳۹۶               تعداد بازدید : 97262

دیدگاه های کاربران (0)


مطالب تصادفی

  • چگونه هر شخصی را عاشق خود کنیم ارزان
  • فروشگاه اینترنتی بسازید،پول پارو کنید

تمام حقوق مادی و معنوی این وب سایت متعلق به "" می باشد