تماس با ما

فید خبر خوان

نقشه سایت


کسب درآمد واقعی از اینستاگرام


 

 

 

چگونه با اينستاگرام پول پارو کنيم ؟ -

 

 

 

 

 

 

 
 

راهکارهای عملی بازاریابی با اینستاگرام

چگونه با اینستاگرام پول پارو کنیم ؟

 
 

آیا شما با اینستاگرام آشنا هستید و برای افزایش فروش و گسترش کسب و کار از آن استفاده کرده اید؟ دیگر منتظر نمانید، حساب اینستاگرام خود را توسط مشتریان و دنبال کنندگان به اوج برسانید . همین حالا با مطالعه این کتاب پیج اینستاگرام خود را بهبود ببخشید و فالوورهای خود را افزایش دهید.

 

ترجمه : مهندس میلاد اکبری

قیمت: ۵۰۰۰ تومان

 
خریـــــد و دانــــــلود کتاب

راهنمای جذب هدفمند فالوور مرتبط با کسب و کار شما !

قیمت: ۵۰۰۰ تومان

 
 

راهکارهای عملی بازاریابی با اینستاگرام

آنچه شما از اینستاگرام نمی دانید !

 
  • آیا می دانید در همین بازار فعلی ایران کسانی هستند که از اینستاگرام و عرضه محصولات در آن هفته ای ۷تا ۱۰ میلیون تومان در آمد دارند؟

  • آیا می دانید حضور ایرانیان در اینستاگرام ظرف سال گذشته ،بیش از صد در صد افزایش یافته است؟

  • آیا می دانید نسبت گوشی های هوشمند به گوشی های غیر هوشمند روز برزو در حال افزایش است و از رقم ۷۰ درصد عبور می کند ؟

  • آیا می دانید اگر کسب و کارتان را در اینستاگرام گسترش دهید هزینه هایی نظیر اجاره از سبد هزینه شما حذف می شود و شما می توانید اجناس را به قیمتی بسیار ارزان تر از مغازه ها عرضه کنید و این یک مزیت رقابتی عالی برای شما خواهد بود؟

  • آیا می دانید روند حضور کسب و کارهای کوچک در اینستاگرام روز بروز بیشتر می شود و شما نیاز دارید برای موفقیت کسب و کارتان در ایستاگرام اصول علمی این کار را یاد بگیرید ؟

 
380,543,225 نفر

تعداد کاربران اینستاگرام در سال ۲۰۱۵

دیگر منتظر نمانید، حساب اینستاگرام خود را توسط مشتریان و دنبال کنندگان به اوج برسانید.

 

راهنمای جذب هدفمند فالوور مرتبط با کسب و کار شما و افزایش سطح درآمد شما از طریق اینستاگرام !

 
پس از آنکه شبکه‌های اجتماعی موبایلی مانند وایبر، تلگرام، واتس‌اپ و اینستاگرام، به‌عنوان اپلیکیشن‌های ارتباطی وارد گوشی‌های هوشمند شد، کمترکسی تصور می‌کرد بتوان از طریق این شبکه‌ها درآمد کسب کرد. ">
1
 
در این میان شاید سهم اینستاگرام از دیگر شبکه‌های اجتماعی بیشتر باشد. میانگین درآمدی هفت تا ١٠ میلیون در هفته برای یک صفحه با تعداد دنبال‌کننده ٨٠٠ هزار نفری و خرید و فروش برخی صفحه‌های اینستاگرام به مبلغ ۵٠ میلیون (البته برای برخی چهره‌های شناخته‌شده) قابل‌توجه است. ">
2
 
مترجم این کتاب مهندس میلاد اکبری ،کارشناس کسب و کارهای اینترنتی ،مدیر ارشد شرکت نرم افزاری میعاد و نویسنده و مشاور کسب و کارهای اینترنتی است. ">
3
 
در این کتاب آموزشی با عنوان پولسازی در اینستاگرام که در آن شما اصول مهم حضور کسب و کار را در این شبکه اجتماعی را به خوبی یاد خواهید گرفت و می توانید با به کار بستن این اصول ،کسب و کاری پر رونق را در اینستاگرام به وجود اورید. ">
4
 
اینستاگرام شبکه اجتماعی موبایلی است که نرخ رشد آن نسبت به دیگر شبکه‌های اجتماعی موبایلی، بالاترین نرخ رشد را دارد و طی چند ماه قبل تعداد کاربران آن نسبت به توییتر افزایش داشته و به بیش از ٣٠٠ میلیون کاربر رسیده است. ">
5
 
موبایل نزدیک‌ترین وسیله الکترونیکی به هر فرد است. بنابراین به‌سرعت می‌توان به افراد دسترسی پیدا کرد. بازارهایی که در اینستاگرام موفق هستند، معمولا یا در زمینه پوشاک یا مسکن یا اقلام آرایشی فعالیت می‌کنند. درحال‌حاضر افراد زیادی حالت خوداشتغالی پیدا کرده‌اند. ">
6
 
در ایران صفحه‌های مختلف با قیمت‌های بالا در حد چند میلیون خریدوفروش می‌شود. این مسئله به تعداد دنبال‌کننده‌ای که آن صفحه دارد، بستگی دارد. ">
7
 
1
 

پس از آنکه شبکه‌های اجتماعی موبایلی مانند وایبر، تلگرام، واتس‌اپ و اینستاگرام، به‌عنوان اپلیکیشن‌های ارتباطی وارد گوشی‌های هوشمند شد، کمترکسی تصور می‌کرد بتوان از طریق این شبکه‌ها درآمد کسب کرد.

 

2
 

در این میان شاید سهم اینستاگرام از دیگر شبکه‌های اجتماعی بیشتر باشد. میانگین درآمدی هفت تا ١٠ میلیون در هفته برای یک صفحه با تعداد دنبال‌کننده ٨٠٠ هزار نفری و خرید و فروش برخی صفحه‌های اینستاگرام به مبلغ ۵٠ میلیون (البته برای برخی چهره‌های شناخته‌شده) قابل‌توجه است.

 

3
 

مترجم این کتاب مهندس میلاد اکبری ،کارشناس کسب و کارهای اینترنتی ،مدیر ارشد شرکت نرم افزاری میعاد و نویسنده و مشاور کسب و کارهای اینترنتی است.

4
 

در این کتاب آموزشی با عنوان پولسازی در اینستاگرام که در آن شما اصول مهم حضور کسب و کار را در این شبکه اجتماعی را به خوبی یاد خواهید گرفت و می توانید با به کار بستن این اصول ،کسب و کاری پر رونق را در اینستاگرام به وجود اورید.

 

5
 

اینستاگرام شبکه اجتماعی موبایلی است که نرخ رشد آن نسبت به دیگر شبکه‌های اجتماعی موبایلی، بالاترین نرخ رشد را دارد و طی چند ماه قبل تعداد کاربران آن نسبت به توییتر افزایش داشته و به بیش از ٣٠٠ میلیون کاربر رسیده است.

 

6
 

موبایل نزدیک‌ترین وسیله الکترونیکی به هر فرد است. بنابراین به‌سرعت می‌توان به افراد دسترسی پیدا کرد. بازارهایی که در اینستاگرام موفق هستند، معمولا یا در زمینه پوشاک یا مسکن یا اقلام آرایشی فعالیت می‌کنند. درحال‌حاضر افراد زیادی حالت خوداشتغالی پیدا کرده‌اند.

 

7
 

در ایران صفحه‌های مختلف با قیمت‌های بالا در حد چند میلیون خریدوفروش می‌شود. این مسئله به تعداد دنبال‌کننده‌ای که آن صفحه دارد، بستگی دارد.

 

چرا این کتاب را بخوانم ؟

 

در سال ۲۰۱۰ پس از ارائه اینستاگرام تحول عظیمی در شبکه‌های اجتماعی ایجاد شد و روز بروز به تعداد کاربران اینستاگرام افزوده شد. این تحول به قدری عظیم بود که تعداد کاربران در سال ۲۰۱۴ به ۳۰۰ میلیون رسید. تعداد پست‌های ارسالی در هر روز در اینستاگرام تقریبا ۷۰ میلیون است. مردم با اینستاگرام چنان در گیر شدند که تا به حال با هیچ رسانه اجتماعی در گیر نشده‌اند. ارتباط مردم با برند‌های تجاری در اینستاگرام ۴۰۰٪ بیشتر از فیس بوک و توئیتر می‌باشد. هر فردی ۵۸ بار بیشتر از فیس بوک به اینستاگرام می‌پردازند و این آمار برای توئیتر ۱۲۰ بار بیشتر می‌باشد.
۱۳۰ میلیون کاربر فعال ماهانه در اینستاگرام فعالیت می‌کنند. استفاده از اینستاگرام در راستای تجارت و کسب و کار شما منجر به این می‌شود که فروش خود را افزایش دهید و کسب و کار خود را گسترش دهید. اگر تازه به دنیای اینستاگرام قدم گذاشته‌اید و یا می‌خواهید بازاریابی در اینستاگرام را تجربه کنید این کتاب را بخوانید.

فهرست مطالب :

 

• اهمیت اینستاگرام
• آمارها و نکات جالب درباره اینستاگرام
• تفاوت بسیار مهم اینستاگرام با سایر شبکه های اجتماعی
• کلید موفقیت در بازاریابی اینترنتی و مراحل آن
• چه محتوایی تولید کنیم؟ چگونه دنبال کنندگان حساب کاربری خود را افزایش دهیم؟
• چگونه با استفاده از اینستاگرام فروش خود را افزایش دهیم؟
• رسانه اجتماعی پر طرفدار چه وی‍ژگی هایی دارد و مردم درباره چه سخن می گویند؟
• ۴ نکته در اینستاگرام که باید آنها را بدانید
• روشهای تحلیل رفتارهای مخاطب
• ۲۰ روش افزایش دنبال کننده
• نرم افزارها و وب سایت های کاربردی در اینستاگرام
• روشهای تبدیل دنبال کننده به مشتری

فرصت را از دست ندهید !

به مدت محدود فقط ۵۰۰۰ تومان

 
 
 
برو به بالا
 


مبلغ واقعی 73,556 تومان    55% تخفیف    مبلغ قابل پرداخت 33,100 تومان

توجه: پس از خرید فایل، لینک دانلود بصورت خودکار در اختیار شما قرار می گیرد و همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال می شود. درصورت وجود مشکل می توانید از بخش تماس با ما ی همین فروشگاه اطلاع رسانی نمایید.

Captcha
پشتیبانی خرید

برای مشاهده ضمانت خرید روی آن کلیک نمایید

  انتشار : ۲۳ مرداد ۱۳۹۶               تعداد بازدید : 2450

مطالب تصادفی

  • چگونه هر شخصی را عاشق خود کنیم ارزان
  • فروشگاه اینترنتی بسازید،پول پارو کنید

تمام حقوق مادی و معنوی این وب سایت متعلق به "" می باشد